Mahlad liigesevalu, Arvustused

Reinul ja tema pojal Kristjanil olid mõlemad jalaluud seoses autoavariiga katki. Liigesevalu Liigesevalu põhjuseid on siiski palju, kirjutab Every Day Health 2. Rääkis, et juba tema vanaema kasutas valu vähendamiseks.

Uhine valu ravim

Selle uuringu valguses on hea lähemalt uurida, kuidas saaksime oma liigeseid toetada, kui suundume aastaaega, mis on niiske ja külm. Iga liiges meie kehas koosneb luust, lihasest ja sidekoest. Sünoviaalliigesed, mis võimaldavad meil liikuda, näiteks õlad, põlved, puusad ja sõrmeliigesed, on need, mis põhjustavad kõige sagedamini valu.

Liigesevalu

Nende liigeste kõhr ja sünoviaalvedelik vähendavad hõõrdumist, toimivad amortisaatoritena ning hoiavad liigese mahlad liigesevalu liikuvana. Vananedes ja üldise kulumise korral võivad need struktuurid kahjustuda ja sünoviaalvedeliku tase langeb, põhjustades liigesevalu. Kaks kõige tavalisemat liigesevalu põhjustajat on osteoartroos ja reumatoidartriit.

  • Kuidas ravida ola liigesevalu
  • Kuunarnuki liigese ja selle ravi puudumine kodus
  • Arvustused Glukosamiini Chondroitiini kompleksi kohta
  • MSM toetab liigeste ja luude tugevust ning toimib hästi ka naha, küünte ja juuste tervise heaoluks.
  • Lihased haiget liigeste lahedal
  • Tervis Niiske ilma korral kurdavad inimesed sageli luu- ja liigesevalu üle.

Osteoartroos, tavaliselt vanusega seotud haigus, mõjutab peamiselt käsi ja raskusi kandvaid liigeseid, näiteks põlvi ja puusi. Selles seisundis kõhred aja jooksul degenereeruvad, põhjustades valu ja põletikku. Reumatoidartriit on krooniline autoimmuunne põletikuline seisund, mis mõjutab kogu keha, kuid eriti käsi, jalgu, randmeid ja põlvi.

Hapu tagasi laul

See ei ole vanusega seotud, kuid aja jooksul võivad liigesed deformeeruda, põhjustades ka artroosi. Liigeste toetamine Üks tõhusamaid viise liigeste toetamiseks on teha seda läbi toitumise.

Samal teemal

Liigesevalu on tavaliselt seotud põletikuga ja seetõttu Liideste poletik põletikuvastane lähenemine toitumises ja toidulisandite tarvitamises, aidata sümptomeid vähendada.

Vahemere dieet, milles leidub vikerkaarevärvides puu- ja köögivilju, värske kala, lahjat valku, pähkleid, seemneid, oliiviõli ja ka mõõdukas koguses punast veini, ei too lauale mitte ainult päikeselist maitset, vaid sisaldab ka rikkalikult liigeste tervist toetavaid toitaineid.

Sõltumata teie liigesevalu põhjustest, aitavad seesuguses toidus leiduvad antioksüdandid kaitsta liigeste struktuure oksüdatiivse stressi poolt tekitatud kahjustuste eest.

Lisaks sisaldub rasvases kalas rohkesti pika ahelaga oomega-3 rasvhappeid EPA ja DHA, mis pakuvad põletikuvastast tuge, aidates seeläbi vähendada valu ja põletikku.

Seotud tooted

Samuti on oluline vaadata teisi meie liigeseid toetavaid toitaineid. Kõhred ja muud sidekoed vajavad taastumiseks kollageeni, C- B3- B5- ja B6-vitamiine koos mineraalainete magneesiumi, mangaani, tsingi, vase ja booriga.

Täiendav glükosamiin, mida leidub loomulikult liigese paljudes osades, võib kõhre kulumist edasi lükata ja aidata seda taastada. Väävel, mida leidub metüülsulfonüülmetaanis, on samuti tervete luude ja liigeste üks alustalasid. On leitud, et see aitab vähendada liigesevalu ja turset osteoartriidi puhul ning on eriti efektiivne koos glükosamiiniga.

Valus pea purustamine liigesed

Põletikku võivad leevendada ka mõningad toidud. On leitud, et ingver, selleriseemned ja ananassides leiduv ensüüm bromelaiin vähendavad valu ja mahlad liigesevalu mõlemat tüüpi artriidi korral ning võivad aidata parandada liikuvust.

Aadu katsetab: kas kapsaleht leevendab põlvevalu? - Tervis - 60+

Ole aktiivne Treeningul võib olla meie liigeste tervisele märkimisväärne positiivne kasu. Uuringud on näidanud, et aktiivsus aitab vähendada valu ja parandada liigeseprobleemidega seotud sümptomeid. Kergemad harjutused aitavad parandada verevoolu liigestesse, mis mahlad liigesevalu võib aidata valu, põletiku ja taastumise korral.

Treening aitab ka meil kaalu kontrolli all hoida, vähendada jäikust ja tugevdades lihaseid, mis aitavad meie liigeseid toetada. Lõpuks tõstab treening ka meie meeleolu ja aitab suurendada enesekindlust, mis mõlemad võivad valu tõttu olla madalad.

Dusplaasia Sustava ravi

Diagnoositud seisundite korral on alati parem järgida oma arsti nõuandeid, kuid ideaalis võiksite seada eesmärgiks igapäevased korrapäraseid ja kerged treeningud.

Alustage järk-järgult ning suurendage koormust tasapisi. Valige tegevus, mis teile meeldib, olgu see siis kõndimine, ujumine, rattasõit või mõni kergem treening, näiteks pilates või jooga.