Artriit 3 sorme vasaku kaega. KäTEHARJUTUSED ARTRIIDI KORRAL - - HEALTHS

Istudes või seistes asetage peopesad sirged sõrmed kokku. Tehke harjutust 10 korda vasaku käega. Tehke sama harjutust vasaku käe iga sõrmega.

Reklaam Meetod 2 3-st: Artriitiliste käte harjutamine üks Pange pöial üle peopesa. Alustage käega oma küljel neutraalses ja pingevabas asendis. Seejärel painutage pöial aeglaselt üle peopesa ja puudutage roosaka sõrme alust. Pöörake pöial algasendisse ja korrake seda harjutust mitu korda iga käega.

Alustuseks hoidke vasak käsi välja sirutatud sõrmedega. Seejärel painutage käsi aeglaselt rusikasse, asetades pöidla käe välisküljele. Ole leebe, ära pigista kätt. Avage oma käsi ülespoole, kuni sõrmed on jälle sirged.

Võite ka pöidla aeglaselt üle sõrmede libistada, kuni jõuate roosaka põhjani. Kui käed on ees, hoidke käsi ja sõrmi sirgelt sirutatult ja tihedalt üksteise kõrval, nagu annate käepigistuse.

Hoidke sõrmenukid sirged ja keerake sõrmeotsad aeglaselt oma peopesale. Sirutage oma sõrmi ja korrake liikumist mõlemal käel mitu korda. Asetage küünarvarre, randmeosa ja käsi lauale, käsi ja sõrmed sirgelt välja ja koos, nagu teete käepigistuse.

Sirutage randmeosa Artriidi sümptomiteks on liigesevalu ja põletik. Lihtsad käte ja sõrmede harjutused aitavad teil leevendada mõnda tavalisest valusamat valu. Kõige tavalisem artriit on artroos.

Keerake pigistamata aeglaselt sõrmed rusikasse ja keerake pöial ümber sõrmede väliskülje. Ava käsi ja siruta sõrmed sirgu. Korrake harjutust iga käe jaoks mitu korda.

Kuidas käsi sirutada

Alustage oma käe ja sõrmedega sirgelt ja tihedalt üksteise kõrval nagu käepigistust. Seejärel puudutage aeglaselt iga sõrme pöidla külge ja tehke O-kuju. Alustage indeksist ja seejärel oma keskmise, rõnga ja roosa sõrmega. Korrake harjutust mõlemal käel mitu korda.

7 käteharjutused artriidi valu leevendamiseks

Toetage käe peopesa tasasele pinnale. Liigutage pöial sõrmedest eemale. Seejärel liigutage sõrmi ükshaaval pöidla suunas, alustades nimetissõrmest ja seejärel keskmise, sõrmuse ja roosaka sõrmega.

Asetage käed lauaplaadile või isegi sülle. Seejärel tõstke mõlemad sõrmed ükshaaval.

Artriit 3 sorme vasaku kaega Fast Gel Susta

Seda tehes proovige hoida ülejäänud sõrmed kindlalt laua või sülle pinnal. Tehke seda paar korda, iga sõrm mõlemal käel. Seejärel korrake kogu järjestust parema käega. Painutage sõrmi Alustage vasaku käe sõrmede sirutamisega.

Artriit 3 sorme vasaku kaega Puhata liigeste tootlemisel

Pange pöial peopesa poole. Hoidke seda mõni hetk. Seejärel sirutage see.

Käteharjutused artriidi korral

Laiendage pöialt. Korrake seda iga sõrmega vasakul.

Artriit 3 sorme vasaku kaega Harjade liigeste haigused kaed

Seejärel korrake kogu järjestust paremal käel. Painutage pöialt Kõigepealt veenduge, et kõik teie vasaku käe sõrmed on sirutatud. Painutage pöidla peopesa poole. Sirutage sõrme alaosa roosakaks.

Artriit 3 sorme vasaku kaega Kuidas ma ravida osteokondroosi folk oiguskaitsevahendite poolt

Kui te ei jõua, ärge muretsege. Pigista lihtsalt pöial nii kaugele kui võimalik. Hoidke hetk või kaks asendit ja seejärel pange pöidlad tagasi algasendisse. Korda 10 korda.

Õendustöö Kuidas käsi sirutada Käte venitused on suurepärane viis oma käte osavuse säilitamiseks või parandamiseks. Kui teil on artriit või korduv vigastus, on valu ja ebamugavuste leevendamiseks abinõusid. On ka venitusi, mis võivad aidata teie käte liikuvust parandada, leevendades samal ajal artriidi ja muude krooniliste seisundite põhjustatud valu.

Seejärel tehke seda paremal käel. Kõverdage kõik sõrmed sissepoole, kuni need puudutavad.

7 Käteharjutused Artriidi Valu Leevendamiseks | Artriit

Seejärel sirgendage sõrmed uuesti. Korda seda harjutust paar korda päevas mõlemal käel. Seda venitust saate teha alati, kui teie käed tunnevad valu või jäikust. Harjutus nr 5: laua painutamine Jagage Pinterestis Asetage vasaku käe roosakas serv lauale pöidlaga ülespoole.

Artriit 3 sorme vasaku kaega Miks valutab

Hoides pöialt samas asendis, painutage ülejäänud neli sõrme sissepoole, kuni teie käsi teeb L-kuju. Hoidke seda paar sekundit ja sirutage sõrmed sirgeks, et viia need tagasi algasendisse. Korda 10 korda ja siis tee sama toimingut paremal käel. Harjutus nr 6: sõrme tõstmine Jagage Pinterestis Asetage vasak käsi laual lauale, peopesa allapoole.

Artriit 3 sorme vasaku kaega Tabletid ja salv liigesevalu

Alustades pöidlast, tõstke mõlemad sõrmed aeglaselt lauast ükshaaval maha. Hoidke iga sõrme sekundit või kaks ja laske see siis alla. Tehke sama harjutust vasaku käe iga sõrmega.

3 viisi oma käte venitamiseks - Käte Ja Käte Tervis

Kui olete vasaku käega lõpetanud, korrake kogu toimingut parema käega. Harjutus nr 7: randme venitus Jagage Pinterestis Ärge unustage oma randmeid, mis võivad samuti artriidist valutama ja kangeks muutuda.

Randme harjutamiseks hoidke oma paremat kätt peopesaga allapoole.