Parast valude valu parast jooksmist. Hoia põlvi vigastuste eest! » Kasulikku lugemist » Eesti Ortoosikeskus

Taastunud lihas on siis juba koormusele vastuvõtlikum ja hakkab tegevusega harjuma. Tõsisemaid vigastused on juhtunud joostes, aga mitte jooksmisega seotult,» peab Indrek silmas koertelt hammustada saamist. Harjutuse ajal lööb õlga, põlve või puusa valu. Miks trennikava muuta? Mõningane kangus keres on ootuspärane: kui koormus oli väga suur, läheb lihastel taastumisega kauem aega.

Viis ohumärki, et trenn teeb sulle liiga Justkui oleks elementaarne, et kui trenni tehes pole valu, pole ka tulemusi.

Pirita promenaad vajub ja laguneb täies ulatuses. FOTO: Martin Ilustrumm Postimees Tervis palus lugejatel kirjutada, millised on nende oskamatust treenimisest ilmnenud jooksuvigastused. Lugeja Kai sõnul algavad tema vaegused pigem sellest, kui jätab jooksma minemata.

See on ohtlik mõtteviis, mis võib põhjustada pöördumatuid vigastusi ja teha edasise treeningu võimatuks. Tõsi küll, et pärast uue treeningu proovimist, treeningkava muutmist või koormuse suurendamist võib trennile järgneval kahel päeval tunda kerget lihasvalu, mis pole kuidagi ohtlik.

Osteokondroosi tootlemise salviga SHRIMP JUSTOV-i ravi

Magusvalus tunne annab märku, et midagi on muutumas ja keha saab tugevamaks, kirjutab Prevention. On aga teistsuguseid valusid, mis annavad märku, et midagi on valesti.

Külastaja küsib:

Siin pole muud, kui tuleb tähelepanelikult oma keha kuulata, et edaspidi ohumärke ära tunda. Su lihased vappuvad.

Üldine ja kasvav valulikkus lihastes parast valude valu parast jooksmist normaalne, sest annab märku, et trenn pakub pinget. Midagi on valesti aga siis, kui valu saabub ootamatult ja on intensiivne.

Artriidi artroosi ja nende ravi Mida teha liigestega

Punetus, tursumine või püsiv valu võivad näidata, et tegu on mõne ületreenimisest tingitud terviseprobleemiga. Edaspidi tasub sul end enne jooksu kauem soojendada ja teha dünaamilisi venitusharjutusi. Kui aga valu kestab ja on iga jooksuga uuesti tunda, tuleb pöörduda arsti poole.

  • Uhine valu kaes
  • Hoia põlvi vigastuste eest!
  • Viis ohumärki, et trenn teeb sulle liiga

Trennist on möödunud kolm päeva, aga sul on ikka veel valus. Tegid nii kõvasti trenni, et lihasvalu ei anna siiani järele. Mõningane kangus keres on ootuspärane: kui koormus oli väga suur, läheb lihastel taastumisega kauem aega.

Arst vastas:

Kui valu ei ole lahtunud 48 tunniga, oled end ära Liigeste haiguste psuhhoteraapia ja üle pingutanud. Ära tee uuesti trenni enne, kui tunned, et keha on selleks valmis.

Home Nr. Lihasvalu pärast treeningut — hea või halb? Kuid millest lihasvalu tekib? Lihasvalu põhjuseks peetakse intensiivse ja harjumuspäratu lihastöö käigus tekkinud mikrotraumasid ehk pisikesi lihasrebendeid. Ebatavaline või tavapärasest raskem treening lõhub rakustruktuure, mehaanilise surve käigus lihaskudedele tekivad neis mikrokahjustused.

Harjutuse ajal lööb õlga, põlve või puusa valu. Kui tunned valu konkreetse liigutuse ajal, võib see olla märk vigastusest, hoiatab McCarthy.

Kui turse pahkluu liigend Liigendid ja nende ravi folk oiguskaitsevahenditega

Eriti kui valu on terav, tuleks pöörduda viivitamatult arsti juurde. Kui aga valu on vähemärgatav, peaksid end treeninguks paremini ette valmistama - venita ja soojenda end korralikult ning joo piisavalt vett. Võimalik, et peaksid ka koormust vähemaks võtma.

Valu paremas olalistes pohjustel ja ravi Tsustiline haigushaigus

Proovi väiksemaid raskusi ja liiguta end aeglasemalt.