Jalgsi kohal

Selle kohta käivad igasugused jutud ringi. Sinu kord on välja käia. Tüdruk käis kogu päeva pahurana, nutetud silmadega ringi. Tüdruk käis nõelutud kleidiga.

Meelike Eenpuu-Villup Kell 8 tuli albergue taas vabastada - see on nende puhul tüüpiline, et üsna varakult minema peab hakkama.

Liikluskaamerad

Esimesed aktivistid olid juba kella 6 ajal üleval, näiteks meie kõrval nari jaganud vanemad hollandlastest härrasmehed, kes krabistasid korralikult ja kell 6.

Meie vedelesime veel kella 7. Esmalt siis hommikusöök ühes lähimas kohvikus ja siis teele. Ees ootas 18km ja sihtkoht oli Padrón. Ilm oli õnneks ilus.

Tartust jalgsi Riiga matkavad gaidid jõuavad täna kohale

Peale 4 päeva vihma oli mõnus vahelduseks terve tee kuivade riiete ja tossudega kõndida. Ja rahvast oli teel palju.

See pilt rändajast on tehtud Poolas Kruklankis juuli algul. Arsti soovitusel tuleb nüüd paus sisse teha. Kuid alla ta ei anna — sihtkohani jääb veel poolteist kuud minna, ikka jala. Seal selgus midagi ootamatut. Kohalik arst ütles, et tuleb vähemalt nädal aega jalale puhkust anda, kuigi eks ma ikka kibelen minema.

Eriti neid, kes õige natuke kõndimisega tegelesid ja rohkem söömise-joomisega. Näiteks igas kohvikus, kuhu me jõudsime, olid juba laulvad belglased ees. Asusime neist varem teele ja paari tunni pärast olid nemad juba järgmises söögikohas, road ees ja veinipudelid avatud. Kutsusin sellised matkajaid mugavuspalveränduriteks, sest enamikel olid tillukesed seljakotid seljas ja ühest söögikohast teise ning lõpuks hotelli viis neid buss.

Nägime neid viimaste päevade jooksul pidevalt. Milleks sellist palverännakut küll vaja teeselda? Sest templeid kogusid nad sama suure usinusega, kui meiegi.

Jalgsi kohal

Kohtusime ka taas sakslastest palveränduritega, kellega paar päeva tagasi ühes hotellis koos olime. Mina neid siis ei näinud, aga sõbranna kuskil hotelli koridorides neid kohtas ja loomulikult küsisid nad tookord ka minu kohta. Et kuidas mu jalg ikka on. Tundub, et enamikele jäin ma meelde oma lonkava kõnnaku tõttu.

NAHADISAINER: kesklinnas jõuab jalgsi kõige kiiremini kohale

Nende härrasmeeste seljakottide sisule saime pilgu heita õige varsti. Esmalt pakkusid nad meile suure hunniku Isostari müslibatoone.

Ja hiljem nägime, mida siis nende tillukesed seljakotid sisaldasid - seal oli suur pudel veini, suur tükk juustu, saia, sidrunit saime oma joogiveele ka pisut maitsetnipet-näpet veel, mida metsas lõunatades vaja läheb.

Leitud 48 sobivat artiklit. Jala, jalgsi käima.

Ilmselt ka suur rahakott, sest odavates alberguetes need mehed ei peatunud. Ju siis lasid alati oma riided ära pesta ja magamiskotte neil ka vaja ei läinud. Nii saidki üsna kergelt ja rõõmsalt kõndida. Kah võimalus.

Jalgsi Lissabonist Santiagosse, 15. lugu ehk lõpuks ometi kohal!

Vähemalt nad kõndisid, mitte ei lasknud end ühest kohvikust teise sõidutada. Jõudsime lõpuks kohale.

Jalgsi kohal

Tuppa sisseregistreerimiseks tuli kella anda ja siis avanes väike uks, mis meenutas rohkem Harry Potteri tuba trepialuses konkus. Inglise keele oskus polnud meid vastu võtnud tütarlapsel ka just kõige parem, aga kuna olin toa eelnevalt ära broneerinud, siis läks ladusalt.

Albergue Pensión Flava nägi väljastpoolt välja nagu mingi kuivati. Suur maja kuskil mahajäetud kohas. Teiselt poolt oli aga hoopis ilusam ja kui me lõpuks tuppa saime, siis võis selle Jalgsi kohal küll rahule jääda.

Jalgsi Hispaaniasse läinud rändur: see mõte paelus mind, ja tegin ära! Nüüd vaatab ta, kuidas pärast pooleaastast rännakut koju saada: "Tahaksin jõuludeks kodus olla. Kokku kõndis ta, palveränduri pass põues, üle kilomeetri. Aega võttis see kuus ja pool kuud. Pärast kohalejõudmist esitasime sama küsimuse.

Ja terve õhtu olime seal kahekesti. Nii nautisin tunnet, et sellises albergues on lausa Jalgsi kohal vannituba vanniga kokku 2 vannituba ja kuna rohkem rahvast ei olnud, siis nautisin täiel rinnal vannimõnusid. Hiljem siiski tulid paar meest veel alberguesse, aga muidu oli privaatsust üsna palju.

Õhutõrjujad lasid Rutjal sihtmärke õhutõrjeraketisüsteemist Mistral

Suur köögiosa, pesukuivatamisvõimalus, suurepärane WiFi ühendus ja hea asukoht, lähedal olid mitmed söögikohad ja ka supermarket. Järgmine oli siis see päev, mis pidi lõppema iga Camino Santiago palveränduri eesmärgiga jõuda Santiago de Compostelasse. Olin kuulnud mitmeid erinevaid arvamusi, et tegelikult Finisterresse jõudmisel on elamus suurem, aga siiski, esimene eesmärk oli jõuda katedraali juurde.

Jalgsi kohal ootas oma aega paar päev hiljem.