Jatkata parast magamist, Miks peavalu pärast hommikust magamist: põhjused ja ravi

Lapse kasvades tuleb unevajadusi veelgi ühtlustada. Seda seetõttu, et puuviljad nõuavad seedimiseks erinevaid ensüüme ning puuviljades sisalduv suhkur vajab imendumiseks aega. Inimese peent psüühika või kahtlus kutsub esile põhjendamatuid muresid või hirme. Tõepoolest, une ajal peab keha puhkama ja taastuma ning pärast ärkamist peaks inimene tundma tugevuse suurenemist.

Teema: Tekk magamise ajaks

Miks võiks iga ema koos lapsega lõunaund magada Lõunauinak on loomuliku une ja ärkveloleku rütmi osa. Foto: Shutterstock Colorado Boulderi ülikooli teadlased tegid kindlaks, et lapsedkes lõuna ajal ei maga, ei tunne mängust nii suurt mõnu kui need, kes magavad. Unepausita lapsed on närvilised ja nende probleemide lahendamise võime on uinakutegijatega võrreldes kehvem. Sama kehtib ka täiskasvanute kohta.

Miks võiks iga ema koos lapsega lõunaund magada Lõunauinak on loomuliku une ja ärkveloleku rütmi osa. Foto: Shutterstock Colorado Boulderi ülikooli teadlased tegid kindlaks, et lapsedkes lõuna ajal ei maga, ei tunne mängust nii suurt mõnu kui need, kes magavad.

Teadlased kinnitavad, et täiskasvanud, kes teevad regulaarselt lõunauinakut, on suurema õpivõimega ja parema mäluga. Uinak värskendab aju, puhastades lühimälu ja tekitades ruumi uuele infole.

Eksperdid selgitavad: beebi «probleemne» unerütm võib tegelikult olla täiesti normaalne

Sellise lühikese uinaku puhul pole uni nii sügav kui pikema magamise korral ja pärast ärkamist ollakse valmis jätkama oma päeva sealt, kus see pooleli jäi. Kui uinak kestab 30 minutit, võib pärast ärkamist end pool tundi pisut uimasena tunda, sest keha hakkas une ajal sügavama une faasi sisenema.

Töö ajal magamine on parim asi, mida sa enese heaks teha saad! Toome teieni 7 põhjust, miks sinagi peaksid töö ajal silma looja laskma. Paraku vaatavad paljud tööandjad töö ajal magamisele viltu, sest puhanud töötaja võib uue hooga hakata juurde küsima palka või paremaid töötingimusi.

Sama kehtib ka tunnise uinaku kohta, ehkki 60 minutit päevast magamist annab mälule eriti hea restardi. Pikemaid uinakuid — umbes 90 minutit — soovitatakse neile, kelle öine uni on lühikeseks jäänud.

Kuna tegemist on ühe terve une- tsükliga, parandab see oluliselt emotsionaalset mälu ja loomingulisust. Niisiis: lõunauinak on hea nii kehale kui ka vaimule ja unepaus tuleks teha alati kui võimalik. Ent öist uneaega ei tohi ohverdada ega Jatkata parast magamist, lõunauinak on ööune täiendus.