Hoidke tagumisi polvi

Langetage seljaosa alla ja korrake. Harjutage esimest sammu.

Vihje 1: Kuidas põlvi pumbata - Muu

Harjutage 3 korda löögiga iga kord. Kükid on üks parimatest harjutustest tagumiku arendamiseks, seega lisage kükid oma tugevust tugevdavasse režiimi. Kui kehakaaluga kükitamine on liiga lihtne, kasutage lisaraskusi. Kükitades hoidke latti mõlema käega ja asetage riba üle õlgade pea taha.

toyodacenter

Tehke ühe jalaga kükitusi, et raskusi suurendada. Seisa ühel jalal, põlved kergelt painutatud, veendudes, et põlved ei ristuks üle sinu varvaste. Tõstke seda tehes oma vastasjalg pisut üle põlve. Tasakaalu saavutamiseks võite käed laiali sirutada, klammerduda seina või tooli Hoidke tagumisi polvi.

Painutatud ridade valdamine Kas teie treening tõesti töötab?

Kasutage kaalu kandmiseks oma kontsad ja hoidke seda asendit sekundit. Harjutage 3 korda löögiga jala kohta.

Vihje 2: Kuidas pumbata tagumine delta

Alguses lihtsalt laske end veidi alla ja proovige iga taktiga langetada. Harjutage esimest sammu. Seisa õlgadega tagasi, jalad õlgade laiuses. Astuge üks jalg ette ja alla, kuni mõlema jala põlved on kraadise nurga all.

Veenduge, et teie esipõlv on veidi pahkluu kohal - võite oma lihaseid pingutada, kui lasete põlvel ristida pahkluu.

Hoidke tagumist põlve pisut põrandast kõrgemal, kuid mitte põrandat puudutamata. Enne algasendisse naasmist hoidke seda asendit sekundit.

  1. Kuidas ola liigese valus
  2. Kaed harja
  3. Suurendage rindade suurust kiiresti - Vihjeid -
  4. Kuidas jalgu toonida - Vihjeid -
  5. SLAIDISEANSS: 7 HARJUTUST, MIS TõESTI TOIMIVAD - TERVIS -
  6. Tips Selles artiklis: Põlveliigese tagumiste kõõluste toonimine Nelja neelu ülaosa toonimine, vasikate sise- ja välisreie toonimine Toonitud jalad näevad ujumistrikoo kandmisel suurepärased välja, kuid kõige tähtsam on see, et need kaitsevad teid võimalike põlvede, pahkluude ja puusade võimalike vigastuste eest.

Harjutage 3 korda 10 löögiga iga jala kohta. Kasutage raskusi lõtva treeningu kaalu suurendamiseks.

Raskemate harjutuste Hoidke tagumisi polvi efektiivse lihaskasvu saavutamiseks hoidke mõlemas käes hantlit. Lõdvad sammud võivad aidata tugevdada glutes tugevust, valmistudes raskemateks harjutusteks, nagu traditsiooniline raskuste tõstmine ja kükitamine.

  • Kannavad tugevalt polvi
  • Asjad, mida vajate Suunake vasak jalg üles, aasige rätik jala alla ja haarake rätiku otstest tihedalt kinni.
  • Haiget jala liigesed

Väljakutse endale lõtv jalutuskäik. Selle asemel, et naaseda pärast vajunud asendit algasendisse, lükake oma keha oma esijalaga ülespoole, et astuda tagumine jalg ettepoole vastasjala lõdvasse asendisse.

Video: Dokumentaalfilm "Paljastades elu saladusi" (eestikeelsete subtiitritega) 2021, Aprill

Vähendage survet põlvedele, tehes lühikesi ja aeglasi samme. Peamine on tehnika, positsioneerimise täpsus ja tasakaal - mitte kiirus.

Kaasa sildade liikumine. Lama selili põrandal. Pange põlved nii, et jalad oleksid põrandal lamedad ja õlgade laiuses.

Kas teie treening tõesti töötab?

Tõstke oma puusad, samal ajal pigistades tuharalihaseid, nii et keha Ravi parast liigese murdumist õlast põlveni sirgjoone. Hoidke seda asendit 3 sekundit, seejärel langetage tagasi algasendisse. Harjutage 2 seanssi nädalas, iga seanss 3 korda, iga kord 10 lööki, pärast iga treeningut mõnda aega puhake.